درباره ما

about_us.jpg
 

 به ياري پرودگار بي همتا گروه "شارمي" برنامه ريزيهاي راهبردي و  تلاش روزافزون خود را درجهت دستيابي به اهداف درون سازماني ترسيم نموده و مفتخر به اجراي پروژه هاي معماري داخلي و طراحي محصول است و در اين راستا رضايتمندي كارفرما ،ارتقاء كمي و كيفي شاخصهاي مطلوبيت ، احترام متقابل و راستي و صداقت را جزء لاينفك كار خود مي داند .

 شركت شارمي بر آن است تا با  تحقيق و كاوش در معماري اصيل و باشكوه ايران اين هنر و فن  كهن را با نيازها و سلايق و خواسته هاي امروزي مردم ، در عرصه معماري داخلي و توليد محصول بازآفربني نمايد. 

   ما سعي مي كنيم خدمات و توليدات خود را با ايده پردازي بديع و كاربردي با كيفيتي غيرقابل رقابت در عرصه داخلي توليد نماييم تا با اعتماد و رضايت مشتريان گامي موثر در  فن و هنر معماري داخلي برداريم . در اين راستا ما موفقيت خود را مديون  تيمي متخصص متشكل از معماران و طراحان صنعتي، نقاشان حرفه اي و كادر اجرايي ماهر و زبردست  هستيم و همواره در اجراي پروژه هاي  خود  از بهترين متريالهاي روز دنيا بهره مي بريم ؛ ما اميدواريم در عين پايبندي به اصول و ارزشهاي حاكم بر فرهنگ ايران  با استفاده از  توان تخصصي و عزم راستين و عشق خود به اين حرفه، شاهد رشد روزافزون گروه شارمي و تبديل شدن آن به يكي از بزرگترين و معتبرترين گروههاي معماري داخلي و طراحي محصول در بخش خصوصي باشيم.